Wednesday, April 6, 2011

hati dan perasaan tak boleh di baca

hai sumer ley nak citer banyak coz orang len nak guna pc gak..tok study ag len r aku ni,tak sedar diri lagi nak exam da kot??hahha.. by the way benda cikit yang aku nak cakp tue just nak kongsi pasal 2 orang members yang aku sayang sangat2 and dua2 lelaki...ha jangan nak wat berok terkejot plak r...aku memang da biasa kawan ngan laki dari kecik ag...orait cikit jer pasal dorang ni,aku pandai menipu,bohang,pura2 n hipokrit jadi kekadang tue orang memang tak kan tau pe perasaan aku yang sebenarnyer tapi aku respect gile mamat due orang yang aku cakap tadi tue n nak taw why??dorang macam ley bace je pe yang aku ase taw.aku ada masalah ker pe2 ke dorang dapat je teke walau kitorang juz masej.pelik an??herannyer kawan aku yang lain macam tak dapat cam aku ni macam manre taw..actually aku sangat mudah tok bercerita asal an korang taw cam ner nak korek n bukan susah pon...memeang sometimes tue berat aku nak citer tapi bila da kene pjok,hambik ko abis sumer kuar...ahhahah..hmmm aku ada benda nak citer ag tapi tak ley skang r...cian orang len weh...xper2,nanti aku bukak n aku citer per berlaku but cikit sinopsis,members aku ngan scandal die ad masalah yang melibat an aku n mentee kami...so malas nak keruh an hubungan dorang sumer bia aku yang setel ngan dak scandel tue walau pon die ngan members aku tue da pon putus..petang sabtu nanti kitorang akan jupe..nak tau pe yang jadi n pe kemelot yang berlaku??juz c my blog k???/ c ya~~ ^^

No comments:

Post a Comment